將我們加到你的收件箱

搜尋

Pier 1929「Monster Durian」榴槤放題及下午茶

  • 好去處, 飲食活動
  • 推薦
  1. pier 1929 monster durian
    Photograph: Cara Hung
  2. pier 1929 monster durian
    Photograph: Cara Hung
  3. 1929 durian monster
    Photograph: Cara Hung
  4. pier 1929 monster durian
    Photograph: Cara Hung
  5. Pier 1929
    Photograph: Courtesy Pier 1929
廣告

Time Out 說

今個夏日,灣仔 Pier 1929 再次帶來人氣榴槤盛宴!以全新主題「Monster Durian」登場, 榴槤宴由7月18日至28日為你送上新鮮榴槤放題及榴槤下午茶、可愛打卡位及市集。每位$680,可以在兩個半小時內無限任食馬來西亞的時令榴槤,如人氣首選的貓山王、D101 紅肉、D200 黑刺。每日供應不同品種,24小時內空運到港,保證新鮮。除了任食榴槤外,你還可以享用以榴槤入饌的下午茶餐點一份,包括 D24 榴槤芝士脆撻、榴槤菠蘿油、馬來西亞喇沙榴槤蝦多士、榴槤吞拿魚他他墨西哥薄餅、榴槤炸波波配辣肉腸、榴槤朱古力、山竹石榴無酒精雞尾酒啫喱,還有加入榴槤白色瓤、榴槤果肉的榴槤燉雞湯、水果皇后特飲(另加$48)。

活動期間,你可以在裝潢精緻的 Pier 1929 到處打卡,無論是落地玻璃的維港海景,還是場內特設的「Monster Durian 異想世界市集」影相位,都充滿夏日氣息。市集開放給公眾免費入場,選購一系列的特產,嘗琉珍的榴蓮白咖啡、Fire Rainbow 純素榴槤雪糕蛋糕 Leaves 馬來西亞砂拉越三色奶茶、上水貨舖奶醬多及芫茜香蒜等口味的爆谷。

大家記得報名預訂「Monster Durian」榴槤放題,可以玩遊戲贏取 AirAsia 香港來回吉隆坡雙人機票(名額 四個)及由馬來西亞旅遊促進局香港分局送出榴槤旅行頸枕、榴槤斜揹袋、峇迪繪畫套裝。只要保留相關單據,到 Pier 1929 Facebook 專頁參與,即有機會贏取豐富禮物!

詳情

地址:
聯絡:
3188 9677
價錢:
$680/位(另收加一服務費,四人同行,一人半價)
廣告
你或許也會喜歡
你或許也會喜歡