將我們加到你的收件箱

搜尋
Battle Siu Mai

Battle 港鐵站燒賣

口痕時候總有一間喺左近

Ann Chiu
撰文:
Ann Chiu
廣告

假如你是朝朝趕返工,衝落繁忙的港鐵站,九秒九想揾啖好食,買個熱辣辣嘅蒸包或點心,都係果腹嘅唔錯選擇。今次我們為大家一口氣試了四家港鐵站內連鎖店的招牌燒賣,究竟十多元價錢,可否吃到足料又好味的點心呢?

如果唔趕時間, 不如睇埋我們的中上環必試咖啡店推介,歎杯靚 latte 先返工啦!

健康工房︰味道偏淡
  • 餐廳
  • 尖沙咀

傳統涼茶舖轉型的健康工房,除了主打多款健康養生飲品,也有三款養生點心和包點。淮山杞子豬肉燒賣($17/四粒),標榜杞子益腎氣健脾胃,而杞子則有滋腎明目之效。燒賣用蒸爐不斷蒸着,夠熱得來又不會蒸爛皮!大大粒燒賣餡咬下有質感,惜味道偏淡。

Time Out 評分︰3.5/5

鴻福堂︰肉味欠奉
  • 餐廳
  • 銅鑼灣

同樣是以涼茶舖起家的鴻福堂,提供各式各樣的草本飲品、中式湯品、龜苓膏及其他食品。香菇淮山豚肉燒賣($15/六粒),口感實淨,淮山有點爽口,惟餡料混入粉多過肉,肉味欠奉。勝在豉油辣油甜醬放枱上任落,加添味道。

Time Out 評分︰3/5

廣告
唐記包點︰媲美酒樓
  • 餐廳
  • 太子

唐記包點近年積極進駐了人流繁忙的港鐵站,跟其他地面的分店一樣,店舖內設大型蒸爐,點心新鮮即蒸,炮製原汁原味的正宗港式蒸品。點心款式繁多,招牌食品包括鳳爪排骨飯、糯米雞、鵪鶉蛋燒賣及菜肉包等。燒賣($17/四粒),肉餡有豬肉和蝦肉,咬下彈牙有鮮味,味道貼近酒樓水準。

Time Out 評分︰4/5

唐包點︰原隻蝦仁
  • 餐廳
  • 尖沙咀

唐記包點的新line,設計走年輕路線。店內棄用即蒸方式,改由工場預先蒸好,再運送至店內保溫,點心款式大路,選擇較唐記包點少。燒賣($17/四粒)粒粒放上原隻蝦仁,但食落毫無蝦味,加上燒賣放保溫箱太耐,外皮焗得有點爛。慶幸燒賣餡肉豬肉足料,肥瘦均勻,咬下有彈性,味道尚算不俗。

Time Out 評分︰3.5/5

廣告
結論︰唐記包點勝

結論︰唐記包點勝

唐記包點不單以新鮮即蒸點心取勝,而且用料足,調味得宜,以十多元價錢吃都酒樓質素點心,真正平靚正!

相關文章

Battle 四大邪惡西多  越邪惡越好食﹗
  • 餐廳

西多士, 本身已是邪惡的化身。假如再要喺兩塊麵包中間狠狠地加入饀料,就等同將邪惡加倍﹗今次 Time Out 揾嚟城中四大有饀西多士,有鹹有甜有爆流心,睇吓邊款最邪惡、最有內涵兼最得我們歡心?

其他推介
    你或許也會喜歡
    你或許也會喜歡
    廣告