將我們加到你的收件箱

搜尋

Hotel Icon 推出限定榴槤自助早午餐

Cara Hung
撰文:
Cara Hung
廣告

榴槤迷注意,尖沙咀 Hotel Icon 唯港薈現正推出全港首個榴槤自助早午餐!為慶祝馬來西亞國慶日,唯港薈榴槤 brunch buffet 提供一系列榴槤美食及甜品:每人可享一碟五款的榴槤拼盤,有馬來西亞進口的老樹貓山王(D197)、金包(D13)、紅肉(D101)、太原和行政總廚特別推介品種;除了時令榴槤外,還有榴槤麥皮蝦、榴槤忌廉蟹、芝士榴槤炒排骨等榴槤熱食;榴槤甜品有榴槤迷你西多士、榴槤咖央三文治、自家製榴槤雪糕、榴槤芝士蛋糕、Mövenpick 雪糕伴榴槤等等;大家也能免費品嚐台灣品牌微熱山丘旗下品牌 Forbidden 的 D24榴槤蛋卷,包你大飽口福!榴槤自助早午餐期間限定,分別在8月25日及30日舉行,大家要把握機會去!錯過八月的榴槤自助早午餐不要緊,到了九月酒店將於 The Market 自助餐加入部分榴槤美食,大家記得留意一下啦!

唯港薈榴槤自助早午餐
地點:尖沙咀科學館道17號唯港薈1樓Silverbox宴會廳
日期:2019年8月25日及31日(11.45am-3pm)
價錢:成人每位$598、小童每位$408

最新情報

    廣告