將我們加到你的收件箱

搜尋

火速搶票!香港美酒佳餚巡禮2018

撰文:
Time Out Hong Kong
廣告

「香港美酒佳餚巡禮」來到第十屆,今年的活動空間比以往更大!由中環海濱一帶延伸至添馬公園,唔使好似以前咁迫來迫去啦!大家可以在一連四天,盡情遊走超過450個攤位,品嚐多國美酒美食!近18間本地熱門餐廳帶來招牌小菜,更有不少外地過江龍特色美食攤,雲集了來自韓國、台灣、德國及拉丁美洲的街頭小食,當中更有米芝蓮食肆推介,讓你一次吃到飽!現場還有創意十足的本地手工啤、得獎威士忌、多款日本酒和尊貴名酒,以及今年新登場的咖啡園和有獎遊戲等,果真是驚喜處處!當然不少得多位明星及樂隊表演加持,JW 王灝兒、Dear Jane、RubberBand 及 ViuTV 「全民造星」一眾參賽者等,唔知新一代男神姜濤會否現身呢?仲唔快啲約定朋友,到時一齊玩遊戲,贏獎品,盡情 chill 返晚啦!


詳情
第十屆「建行(亞洲)香港美酒佳餚巡禮」


日期:10 月25 至28 日(星期四至日)
地點:中環海濱活動空間及添馬公園

入場費:$30

網址:www.discoverhongkong.com/tc/winedinefestival

最新情報

    廣告